piątek, 25 marca 2011

VA - Tropical Drinks_1



Tym razem bez zbędnej pisaniny bo tak w zasadzie to za bardzo nie ma o czym pisać. Muzyka w tropikalnych klimatach jak poniżej juz dawno zawróciła mi w głowie ( można to sprawdzić przeglądając historię tego bloga;) I teraz z okazji wielkiego oczekiwania na eksplozję zieleni w krajobrazie za oknem postanowiłem powrócić do tych megapozytywnych brzmień. Bo już od paru dni to wiosna (panie sierżancie) a już niedługo kto wie... może spotkamy się na jednej z tropikalnych wysepek przy tequilli i...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Where's da link?

pozdro.

4cold pisze...

...no nie ma i już nie będzie.
Ale podrzuć maila to podeślę link do sklepu gdzie można płytkę kupić;-)

Anonimowy pisze...

To ja poproszę linka do sklepu na infinitely-precious@hotmail.com jeśli można bo nigdzie nie mogę tego albumu znaleźć.
pzdr.

4cold pisze...

Pojszło;)

Unknown pisze...

Witam, wiem że już od dawna to nie piszesz, ale może mógłbyś mi też przesłać linka do tej płyty? na aga.iwanicka@hotmail.com . Byłabym bardzo wdzięczna!

Unknown pisze...

Witam, wiem że już od dawna to nie piszesz, ale może mógłbyś mi też przesłać linka do tej płyty? na aga.iwanicka@hotmail.com . Byłabym bardzo wdzięczna!