czwartek, 9 lipca 2009

Saltillo- Ganglion(2006)


Z reguły moje pierwsze rozpoznanie płyty odbywa się podczas czytania książki. Im lepsza płyta leci w tle tym szybciej i mocniej odrywa moją uwagę od książki. Tak samo miało być z Saltillo. Ganglion jednak porwał mnie tak bardzo, że od razu odłożyłem książkę, założyłem moje wielkie słuchawki, używane od wielkiego dzwonu, położyłem się na łóżku i odpadłem. Ganglion, z grubsza go opisując, jest połączeniem przestrzennego brzmienia klasycznych instrumentów i elektroniki, jednak mimo oryginalnej koncepcji to co świadczy o niesamowitości płyty to jej klimat. Serdecznie polecam!

5 komentarzy:

robin hood pisze...

http://rapidshare.com/files/96394536/Saltillo_-_Ganglion.rar

4cold pisze...

...kurcze mocna rzecz, że też nigdy wcześniej na to nie wpadłem, a przez moment wydawało mi się, że słyszałem już wszystko co należało usłyszeć ;-)

FFLiL aka Furria pisze...

jaram się tym albumem od jakiegoś czasu. naprawdę zajebisty. 5.

quimica.e pisze...

Miałem dodać coś ale najpierw włączyłem tą płytę.. i nie moge przestać słuchać :)

Anonimowy pisze...

album FANTASTYCZNY! dzieki