piątek, 10 lipca 2009

Scrimshire - Along Came The Devil One Night.(2009)


Hmmmm.....nie wiem jak to się dzieje i czy ma to miejsce tylko w moim wypadku ale zawsze gdy potrzebuję usłyszeć jakieś dźwięki to jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, niby przez przypadek (choć moim zdaniem zupełnie celowo) trafia w moje ręce płyta którą właśnie chciałbym w danej chwili usłyszeć. Jest to coś na kształt jakiegoś dziwnego przyciągania dzięki któremu mogę odnaleźć swoją muzykę... a ona może odnaleźć mnie;) ."Along Came The Devil One Night"jest przykładem własnie takiej płyty. Potrzebowałem więc mam i słucham, słucham, słucham....

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

http://rapidshare.com/files/253463784/Scr-ACThD.rar

Logan pisze...

Właśnie odpaliłem na kacu- błogo: )

Logan pisze...

245 słuchaczy na last.fm O.o

Mathias Zamęcki pisze...

muza genialna :)
odczytaliście moją wiadomość na mailu?

4cold pisze...

odczytaliśmy:) i coś w końcu odpisaliśmy;-)