środa, 12 stycznia 2011

The Irrepressibles - In this Shirt (2010)

Ach te piep.... reklamy. Są wszędzie i robią taka sieczkę z mózgu, że nawet nie zdążysz się zorientować a już twoja ręka sama sięga na półkę i bierze ten czy inny tak nachalnie reklamowany towar. Czasami jednak w tym całym praniu mózgu udaję się znaleźć "szklankę do połowy pełną".
Weźmy na przykład taką reklamę samochodu (skądinąd bardzo miłego i przyjemnego dla oka) firmy Peugeot. Od razu przykuła moją uwagę ( w końcu spece od marketingu mają łeb na karku) oczywiście ze względu na obłedną muzykę jaka jej towarzyszy. Muzykę która jest jakby obietnicą czegoś większego, jakichś doznań szczególnych, niesamowitych które każdy powinien poznać...... Stop STOP ! to tylko reklama;) Ale sam numer muszę przyznać że mnie totalnie oczarował. Ten wokal,
te potoki smyczków... Zresztą sprawdźcie sami.


3 komentarze:

bacin pisze...

Znaczy, że żyjecie. The Irrepressibles - polecam całą ich płytę "Mirror Mirror". Geniusz.

4cold pisze...

...ano żyjemy. A w zasadzie żyje boreszta ekipy mocono zajęła się swoimi sprawami;-)
Co do całej płyty "Mirror Mirror"to powiem szczerze że nie przypadła mi do gustu. Operowe klimaty to jednak nie są rzeczy dla mnie...przynajmniej jeszcze nie są a powyższa płytka jest nimi za bardzo jak na mój gust nasiąknięta

FFLiL aka Furria pisze...

no no, a kawałek przekozak. Chyba zbyt mało reklam oglądam, skoro jeszcze tego nie wychwyciłam ;P