środa, 31 grudnia 2008

Parker - To Eternity (2008)


Czas mija szybciutko i mamy już rok 2008 za sobą (no może prawie bo zostało jeszcze parę godzin do jego wystrzałowego końca). A, że rzeczy najlepsze bardzo często przychodzą na końcu (dajmy na to na przykład taka śmierć;) to i moja ostatnia rekomendacja A.D. 2008 dotyczy płyty która niewątpliwie wybija się znacząco ponad rzeczy ostatnio przeze mnie słyszane. Na "To Eternity" udało mi się odnaleźć wszystkie moja ulubione style muzyczne(czyli od housowych bitów przez nu-jazz aż po mroczny trip-hop i skoczną elektronikę) i może właśnie dlatego ta płyta tak bardzo do mnie trafiła, że od miesiąca praktycznie nie schodzi z mojej playlisty. Zaprawdę powiadam Wam Parker tymi dźwiękami zawojuje nie jedną głowę....i już nie mogę się doczekać jego następnych produkcji.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

http://rapidshare.com/files/174958536/P-TE.rar

Anonimowy pisze...

w teledysku do piosenki Sugar Coated mamy polski akcent - piwo Tyskie:D
http://www.youtube.com/watch?v=piCtI1ZGm_s

Anonimowy pisze...

Nagrabiliście sobie... i dadaje wasz blog do ulubionych przykro mi

Andrei Pretkel pisze...

:) we're waiting for the new posts!

Anonimowy pisze...

Ta plytka jest niesamowita!! :)