piątek, 15 lutego 2008

Wax tailor - hope and sorrow (2007)


Wax Tailor czyli JC Le Saout to francuski dj znany przede wszyskim ze współpracy z hip-hopowym kolektywem La Formule. Ale dla kogo znany dla tego znany bo ja o Tailorze usłyszałem dopiero niedawno a jego debiutancki krążek "Tales of the forgotten melodies" najzwyczajniej w świecie przegapiłem. Ostatnio jednak dobre duszki( a w zasadzie duszek;) podrzucił mi sporą listę rzeczy którą warto by było przesłuchać a na której był między innymi Wax. A że co jak co ale duszków słycham zawsze (bo nie raz uratowały mnie od niewiedzy i zapomnienia) to szybko zorientowałem się, że i nowa produkcja Waxa- hope & sorrow warta jest tego by spędzić z nią nie jeden wieczór. Po wstępnych odsłuchach powiedzieć mogę na pewno jedno. Najjaśniejszym punktem na płycie jest numer "We Be" z Ursulą Rucker. Resztą na razie powoli acz systematycznie nasiąkam;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

http://rapidshare.com/files/85448306/wt-h_s.rar