piątek, 21 marca 2008

Metaform-Standing On the Shoulders of Giants(2008)


Panie i Panowie, Panowie i Panie czapki z głów i o zajęcie wyprostowanej (żeby nie powiedzieć na baczność;) postawy proszę. Oto wyszła płyta która w kategori muzyka elektroniczna połyka wszystkich i wszystko co wyszło do tej pory. No może wszystko to lekka przesada ale na pewno dla mnie jest to płyta wybitna, szeroko nawiązujaca do tego co już było (że chociażby dokonania DJ Shadow-a i RJD2 wspomnę) ale przy tym tworząca nową jakość. Kurcze, wymarzona wiosna w końcu przyszła...także w muzyce;)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

http://rapidshare.com/files/99164352/M-SOTSOG.rar

Anonimowy pisze...

bardzo fajny blog, natknalem sie na niego szukajac linka do Finka, teraz eksploruje powoli propozycje wstecz. Dobra robota, oby tak dalej!:)

Agnieszka pisze...

Płytka mnie rozwaliła, słucham dopiero czwartego tracku ale już wiem, że długo mi się będzie kręcić w słuchawkach. Wreszcie album którego słucham z zapartym tchem i z wypiekami na twarzy czekając co będzie dalej. O jaaa... pozdro

PS. niedlugo napisze na maila :)

Anonimowy pisze...

świetny blog i nieprzeciętny gust muzyczny.
gratulacje.

Anonimowy pisze...

świetne, przypomina mi trochę forss, który należy do moich top5 płyt. Jeżeli nie znasz forss, to mogę ci wystawić, nie zawiedziesz się. Odpisz jeżeli mam wrzucić.